آژیر کنترل از راه دور

آژیر کنترل از راه دور

نحوه کنترل آژیر از راه دور

آژیرها برای اعلام هشدار یا خطر در مراکز مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. در مواردی که نگهبانی از محل آژیر فاصله ی قابل توجهی دارد لازم است از ریموت های بیسیم جهت کنترل آژیر ها استفاده نمود. بوسیله ی این ریموت ها کنترل از راه دور آژیر از فواصل معین امکان پذیر می باشد و این تجهیز می تواند نیاز به سیم کشی های طولانی و هزینه های مربوط به آن را برطرف کند. برای دست یابی به این سیستم ابتدا لازم است نوع آژیر خود را انتخاب نمایید.

سیرن : آژیرهای 12 ولت با میزان صدای متوسط بدون نیاز به برد یا راه انداز توسط برق 12 ولت تغذیه شده و صدایی در حد آژیر دزدگیر خودرو دارند. سیرن ها می توانند از برق 12 ولت باتری نیز تغذیه نموده و صدای هشدار قابل توجهی در فضای بسته ایجاد کنند.

https://uupload.ir/files/t2tw_siren-relay.jpg

نحوه اتصال یک سیرن به دستگاه کنترل از راه دور مدل ترونیکس

بلندگوی اماکن : بلندگوها نیز یک تجهیز هشدار دهنده 12 ولت می باشند و نسبت به سیرن ها قدرت صدای بیشتری دارند. برای اتصال بلندگوها به مدارات کنترل از راه دور وجود یک برد آژیر نیز لازم است.

آژیر- فلاشر | آرین آلارم

برد آژیر دارای یک خروجی جهت اتصال به بلندگو و یک ورودی برق 12 ولت می باشد.

آژیر موتوردار : در مواردی که نیاز است صدای بلند آژیر در یک فضای گسترده ایجاد گردد ، آژیرهای موتوردار انتخاب مناسبی هستند. صدای این آژیرها می تواند از فاصله ی چند صد متر شنیده شود. لازم به ذکر است که اتصال این آژیرها به دستگاه کنترل از راه دور ترونیکس امکان پذیر می باشد.

https://images-na.ssl-images-amazon.com/images/I/412ght0eW8L.jpg

تصویر یک نوع آژیر موتور دار با تغذیه 220 ولت و میزان برد صدای 500 متر

ریموت کنترل ترونیکس : ریموت کنترل های برند ترونیکس با امکان کنترل از فاصله ی 1 الی 2 کیلومتر ، مجهز به برد کاملا صنعتی و بدون خطا ، با قابلیت نصب آنتن هوایی مناسب ترین انتخاب جهت کنترل انواع آژیر از فاصله ی دور می باشند.

WWW.TERONIX.IR

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نظرات شامل انتقادات ، پیشنهادات و سوالات شما راجع به محصولات و خدمات شرکت می باشند.
  • - نظرات شما و سایر بازدید کنندگان در این قسمت منتشر خواهند شد.
  • - ایمیل شما محفوظ مانده و منتشر نخواهد شد.