دزدگیر اماکن

دزدگیر اماکن سیم کارتی F1

دزدگیر اماکن سیم کارتی

دزدگیر F1 علاوه بر اینکه یک سیستم امنیتی پیشرفته برای اماکن مسکونی و تجاری و حتی محیط های کارگاهی است ، یک سیستم اعلام حریق و یک دستگاه کنترل از راه دور پیامکی را نیز درون خود جای داده است. دزدگیر فوق با پشتیبانی از انواع چشمی و مگنت ، سنسورهای لرزشی و حتی بیم های لیزری ، امنیت محیط را بصورت کامل تحت کنترل قرار داده و توسط تلفن کننده سیم کارتی پیشرفته ی خود ، در کوتاه ترین زمان حالت امنیتی را بوسیله ی تماس به 6 تلفن همراه مجزا ابلاغ خواهد نمود.

زون های تفکیک شده

سیستم فوق مجهز به 4 زون وایر ( چشم های سیمی ) و 10 زون وایرلس ( چشم های بیسیم ) می باشد. زون ها توسط کاربر قابل نام گذاری می باشند. بنابراین کاربر می تواند با پیامک هایی نظیر "هشدار پارکینگ" یا "هشدار درب ورودی" از محل ورود سارق اطلاع پیدا کند.

زون 24 ساعته

این زون برای اتصال سنسورهای حریق و چشمی هایی که لازم است مدت زمان طولانی تری ( حتی در زمان غیرمسلح بودن دزدگیر ) فعال باشند استفاده می شود. با اینحال امکان فعال و غیرفعال کردن این زون توسط کاربر وجود دارد.

پذیرش 20 ریموت

دستگاه قابلیت پذیرش بیست عدد ریموت را داشته و ریموت ها توسط کلید لرن به دستگاه شناسانده می شوند. شایان ذکر است که دو عدد ریموت درون جعبه ی دستگاه برای استفاده شما قرار داده شده است.

آژیر دزدگیر

خروجی سیرن و بلندگو

امکان اتصال دو عدد بلندگوی اماکن به دزدگیر فوتون وجود دارد. همچنین دستگاه دارای رله ی سیرن جهت اتصال آژیرهای 12 ولت و حتی آژیرهای موتوردار صنعتی و پرقدرت می باشد.

رله ی درب بازکن

یک خروجی جهت اتصال به قفل برقی ، و یا سایر لوازم برقی مانند روشنایی برای کنترل از راه دور توسط موبایل ، برای کاربر در نظر گرفته شده است.

باطری 4.5 آم‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍پر 12 ولت – فروشگاه انلاین دیدبان

محفظه ی باتری

دستگاه قابلیت کار با باتری های 12 ولت به هنگام قطع شدن برق ، در مدت طولانی را داشته و توسط مدار داخلی خود با نمونه گیری از شارژ باتری ، میزان جریان را کنترل نموده و عمر مفید باتری را افزایش خوداهد داد.

 

>> مشاهده مشخصات فنی و سفارش محصول

از دیگر امکانات مهم دستگاه فوق می توان به قابلیت سایلت کردن آژیر ، تماس خودکار با کاربر و پخش صدای پیغام ضبط شده برای او ، بازکردن درب خانه یا پارکینگ از راه دور ، تشخیص قطع برق شهر به همراه هشدار ، سیستم گزارش دهنده ی فعالیت دزدگیر ، سیستم استعلام شارژ سیم کارت ، آنتن جی اس ام با سیگنال دهی قوی ، ابعاد مناسب و قیمت مقرون بصرفه ، گارانتی یک ساله ، نرم افزار اندروید فارسی ، راهنمای کاربری ساده و بسیاری امکانات دیگر جهت بهره برداری از این سیستم امنیتی اشاره نمود.

شرکت سازنده دزدگیر : الکترو دلتا کنترل

وبسایت شرکت : WWW.TERONIX.IR

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نظرات شامل انتقادات ، پیشنهادات و سوالات شما راجع به محصولات و خدمات شرکت می باشند.
  • - نظرات شما و سایر بازدید کنندگان در این قسمت منتشر خواهند شد.
  • - ایمیل شما محفوظ مانده و منتشر نخواهد شد.