کنترل لوازم برقی با اندروید

کنترل لوازم برقی با اندروید

نحوه کنترل از راه دور لوازم برقی با موبایل

دستگاه های کنترل پیامکی یا رله سیم کارتی این امکان را فراهم می آورند تا کاربر بتواند از طریق ارسال پیام کوتاه یا SMS بصورت کنترل از راه دور لوازم برقی را بدون محدودیت در فاصله روشن و خاموش نماید.

در گوشی های هوشمند لازم نیست کاربر برای دستگاه پیامک ارسال کند و ارسال پیامک صرفا برای گوشی های ساده قابل توجیه است. کلیه ی دستگاه های کنترلر پیامکی دارای نرم افزار اندروید می باشند. بدینصورت که یک صفحه ی کنترل پیش روی کاربر قرار می دهند و کاربر بسادگی با فشار دادن کلیدها عملیات کنترل را انجام می دهد. بدین ترتیب کاربر با فشار دادن هر کلید نرم افزار برای دستگاه یک اس ام اس فرمان با یک کد خاص ارسال خواهد نمود. همچنین اس ام اس های دریافت شده از دستگاه بصورت علایم یا متن روی نرم افزار قابل مشاهده اند.

>> مشاهده مشخصات رله های سیم کارتی

نرم افزار دارای قابلیت نمایش فیدبک و گزارش گیری می باشد. بدین ترتیب کاربر می تواند روشن یا خاموش بود تجهیزات را بصورت چراغ های سبز و قرمز روی نرم افزار مشاهده نموده و روی عملکرد کلیه ی تجهیزات نظارت داشته باشد. استفاده از نرم افزار برای کنترل دستگاه نیازی به اینترنت ندارد و دارای محدودیت در فاصله نیست.

شما می توانید مدل های مختلف دستگاه های کنترل پیامکی را در وب سایت گروه صنعتی الکترو دلتا کنترل مشاهده فرمایید :

WWW.TERONIX.IR

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نظرات شامل انتقادات ، پیشنهادات و سوالات شما راجع به محصولات و خدمات شرکت می باشند.
  • - نظرات شما و سایر بازدید کنندگان در این قسمت منتشر خواهند شد.
  • - ایمیل شما محفوظ مانده و منتشر نخواهد شد.