دزدگیر جدید  F1

دزدگیر جدید F1

بررسی دزدگیر جدید ترونیکس

امروزه با فراگیر شدن دزدگیرهای سیم کارتی و تلفن کننده ها ، بتدریج دزدگیرهای ساده جای خود را به دزدگیرهای جدید با امکانات پیشرفته و دارای پروتکل ارتباطی تلفنی می دهند. دزدگیرهای سیم کارتی در تمامی مراکز مسکونی ، تجاری ، محیط های کارگاهی و انبارها قابل استفاده و بهره برداری می باشند. دزدگیر فوتون با بهره مندی از امکانات روز سیستم های حفاظتی ، یک دزدگیر کامل و یک انتخاب هوشمندانه و اقتصادی جهت نصب در مراکز مختلف می باشد.

دزدگیر اماکن F1 شامل یک عدد دستگاه مرکزی سیم کارتی با کاربری فوق پیشرفته و قابلیتهای فراوان از جمله 10 زون بیسیم ، 4 زون سیمی ، امکان اضافه نمودن 20 عدد ریموت کنترل و انواع سنسورها نظیر چشمی ، مگنت و سنسورهای لرزشی ، انجام دستورات از طریق تلفن همراه از راه دور ، با امکان تعریف زون 24 ساعته و قابلیت اتصال سنسورهای حریق می باشد. همچنین این دستگاه مجهز به تلفن کننده سیمکارتی ، ورودی جهت اتصال باتری بک اپ با سیستم هوشمند کنترل شارژ باتری ، دارای 6 حافظه تماس با سطوح دسترسی متفاوت ، دارای آژیر داخلی و قابلیت نصب آژیر بیرونی ، خروجی جهت اتصال دو عدد بلندگو و یک عدد سیرن ، خروجی رله جهت کنترل لوازم برقی از راه دور ، خروجی درب باز کن و آلارم هشدار قطع کابل و هشدار دهنده قطع برق است. دستگاه فوق توسط قطعات درجه یک و با کیفیت مونتاژ گردیده و دارای یک سال گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش می باشد.

گروه صنعتی دلتا کنترل با حذف صفحه کلید در مدل های F1 و چشم پوشی از امکانات غیر ضروری یک دزدگیر سیم کارتی ، این دزدگیر را با کیفیت بالا و در عین حال قیمتی مقرون بصرفه برای عوام ، وارد بازار نموده است. اعمال نمودن کلیه تنظیمات و دستورات از طریق نرم افزار اندروید و پیامک بسادگی بر روی سیستم حفاظتی فوتون انجام پذیر است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و خرید دستگاه به وبسایت گروه صنعتی دلتا کنترل ( سازنده اصلی دزدگیر ) به آدرس زیر مراجعه فرمایید

WWW.TERONIX.IR

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نظرات شامل انتقادات ، پیشنهادات و سوالات شما راجع به محصولات و خدمات شرکت می باشند.
  • - نظرات شما و سایر بازدید کنندگان در این قسمت منتشر خواهند شد.
  • - ایمیل شما محفوظ مانده و منتشر نخواهد شد.