هوشمند سازی سالن قارچ

هوشمند سازی سالن قارچ

سیستم هوشمند پیامکی سالن قارچ

یک از مهم ترین مسائل در پرورش انواع قارچ ، کنترل دقیق میزان دما و رطوبت سالن ها می باشد. این مولفه برای بازدهی بیشتر در تولید انواع قارچ باید مورد توجه قرار گیرد. لذا درست و به موقع کار کردن تجهیزات گرمایش و سرمایش و تولید رطوبت به مقدار کافی ، شرایط را برای یک برداشت موفقیت آمیز فراهم خواهد نمود. به همین علت تولیدکنندگان حرفه‌ ای در پرورش قارچ معتقدند که دما مهم‌ ترین عامل در پرورش قارچ است. دما  بر درصد برداشت محصول ، کیفیت محصول و حتی در ایجاد برخی از بیماری ها و یا حتی ناهنجاری‌ های قارچی موثر است. بطوریکه با هر ۱ درجه سانتی گراد تغییر درجه حرارت حدود ۲% کم باری ایجاد خواهد شد.

با پیشرفت تکنولوژی و گسترش روز افزون سیستم های هوشمند ، این نیاز احساس می شود که برای سالن قارچ خود یک سیستم منطق پذیر با درصد خطای کم جهت ثابت نگه داشتن دما و رطوبت داشته باشیم. بردهای کنترلی مختلفی در این زمینه تولید شده است که برخی از این سیستم ها در طول زمان دچار خطا در عملکرد خود شده و گاها خسارات قابل توجهی روی دست پرورش دهندگان می گذارند. بنابراین انتخاب یک سیستم کنترلی مناسب و همچنین ارزان قیمت کار دشواری است. در این مقاله سیستمی را به شما معرفی خواهیم کرد که در کنار عملکرد دقیق ، دارای پروتکل ارتباطی و کاربری آسان می باشد.

سیستم هوشمند پیامکی کنترل دما و رطوبت سالن قارچ

>> مشاهده مشخصات فنی و سفارش محصول

دستگاه فوق یک سیستم هوشمند دارای 6 خروجی جهت اتصال به رطوبت ساز ، هیتر ، فن ، کولر ، روشنایی و سایر تجهیزات الکتریکی سالن می باشد. دستگاه قادر است توسط سنسور دیجیتالی دقیق خود دما و رطوبت سالن را با دقت بالا اندازه گیری کرده و مطابق دما و رطوبتی که شما برای آن تنظیم نموده اید ، برای کنترل این تجهیزات اقدام کند. دستگاه فوق با معدل گیری پیوسته از دما و رطوبت سالن شما رفتار خروجی ها را تنظیم و کنترل می کند. علاوه بر این دستگاه دارای درگاه سیم کارت و یک ماژول ارتباطی برای برقراری ارتباط از فاصله دور می باشد. پرورش دهنده می تواند در هرکجای کشور باشد بواسطه ی SMS و نرم افزار اندروید با دستگاه ارتباط برقرار نموده و علاوه بر مشاهده ی دما و رطوبت سالن خود بر روی تلفن همراه ، از کارکرد تجهیزات متصل به دستگاه نیز اطلاع پیدا کند.

این دستگاه قادر است تغییرات غیرمجاز و خطرناک احتمالی در سالن قارچ را مانند کاهش یا افزایش شدید دما ، قطعی برق یا خاموشی احتمالی سیستم ها را بوسیله ی تماس و ارسال پیامک به پرورش دهنده مخابره کند و از خسارات احتمالی جلوگیری به عمل آورد. این ناظر منطق پذیر می تواند یک انتخاب هوشمندانه و اقتصادی در راستای یک برداشت موفقیت آمیز و حرفه ای باشد.

شرکت سازنده ی دستگاه : الکترو دلتا کنترل

WWW.EDCONTROL.IR

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نظرات شامل انتقادات ، پیشنهادات و سوالات شما راجع به محصولات و خدمات شرکت می باشند.
  • - نظرات شما و سایر بازدید کنندگان در این قسمت منتشر خواهند شد.
  • - ایمیل شما محفوظ مانده و منتشر نخواهد شد.