بررسی دزدگیر سیم کارتی F2

بررسی دزدگیر سیم کارتی F2

بررسی امکانات دزدگیر سیم کارتی TERONIX F2

امروزه با طیف وسیعی از مدلهای دزدگیر سیم کارتی در بازار مواجه هستیم و انتخاب یک دزدگیر بی دردسر که جوابگوی نیازها و درخواست های مشتری باشد اغلب نصابان دزدگیر را در سردرگمی قرار می دهد. در انتخاب یک دزدگیر مناسب این که آیا بعدا مشکلات و خطاهای آن گریبان گیر نصاب خواهد شد یا خیر ! بسیار هائز اهمیت بوده و نصاب ترجیح می دهد از برندهای معتبر دزدگیر که بازدهی مثبت خود را پس داده اند و دارای یک کارنامه موفق هستند استفاده کند و در عین حال حاشیه سود مناسبی نیز داشته باشد تا جبران کننده زحمات به کار رفته شود.

دزدگیر سیم کارتی ترونیکس سری F2 یک سیستم امنیتی مناسب جهت استفاده در واحدهای مسکونی و تجاری ، مغازه ها ، باغ و ویلاها و ... می باشد. این سیستم یکپارچه با برخورداری از ضریب امنیتی بالا ، کیفیت ساخت مطلوب و امکانات گسترده و با تکیه بر این اصل که همواره بتواند تجربه ی یک نصب موفق و بی دردسر برای نصاب باشد ، روانه ی بازار ایران شده است. با بررسی نقاط ضعف سایر دزدگیرها ، مشکلات متعدد دزدگیرهای اماکن در این سیستم برطرف شده و کمبودهای آن ها از نظر امکانات و آپشن ، جبران گردیده است. در عین حال حاشیه سود نصاب و تناسب در قیمت نیز رعایت شده است تا بتواند در عین کیفیت و ارائه ی خدمات و گارانتی ، رضایت نصابان را نیز جلب کند.

برد دزدگیر ترونیکس ( جهت بزرگنمایی روی عکس فشار دهید )

برد دزدگیر ترونیکس مجهز به 6 زون اصلی ( باسیم ) ، 10 زون وایرلس (بیسیم ) ، خروجی بلندگو ، خروجی سیرن ، درگاه اتصال باتری ، ترانس 220 به 12 ، سه رله خروجی جهت کنترل لوازم برقی ، رله درب باز کن ، فیوزهای محافظتی ، ریموت کد لرن ، آنتن تقویت سیگنال ریموت ، آنتن جی اس ام و تلفن کننده سیم کارتی با عملکرد بهبودیافته می باشد که همگی در یک باکس شکیل و مقاوم قرار دارند. این سیستم در عین برخورداری از کیفیت مونتاژ بالا و تولید اقتصادی ، از گارانتی 18 ماهه و خدمات گروه صنعتی دلتا کنترل بهره مند می باشد.

در نرم افزار اندروید دزدگیر سعی شده است تا در عین حفظ ظاهر گرافیکی و زیبا ، تقریبا تمامی امکانات و آپشنهای دزدگیر به گونه ای پیاده سازی و اجرا شود تا کاربر مبتدی نیز بتواند دزدگیر خود را تماما کنترل و تنظیم نموده و نصاب را از سوال ها و سردرگمی های خود فارق نماید. نرم افزار بوسیله ارسال پیامک با سیستم دزدگیر ارتباط می گیرد و مزیت بلقوه ای که دارد اینست که منتظر پاسخ سیستم مانده و پاسخ دریافتی را ذخیره ، نمایش داده و پس از بازگشت مجدد تمامی تنظیمات اعمال شده قابلیت مشاهده و بازیابی خواهند داشت. بطور کلی نرم افزار بگونه ای طراحی گردیده است که پاسخ ها و پیکربندی های سیستم دزدگیر را بر روی خود نمایش داده و اجازه ایجاد تغییرات را به مدیر سیستم خواهد داد.

پس از معرفی سیم کارت دزدگیر ، یک نفر بعنوان مدیر اصلی سیستم انتخاب خواهد شد. سایرین باید بعنوان کاربر و توسط مدیر به دستگاه معرفی شوند. موضوعی که امنیت سیستم را بالا برده و آن را همانند یک سپر غیر قابل نفوذ خواهد کرد ، عدم پذیرش پیامک های مزاحم و نامعلوم است. تنها پیامک های مدیر سیستم و کاربران تعریف شده بدست مدیر ، قابلیت پردازش در سیستم دزدگیر را دارند. همچنین امکان حذف مدیر وجود ندارد مگر زمانی که مدیر خودش را از مدیریت برداشته و اجازه افزودن مدیر جایگزین را بدهد.

دستیار صوتی : اپلیکیشن با پخش صدای نوتیفیکیشن یا سخنگوی فارسی ، برخی از فیدبک ها را برای کاربر توضیح می دهد.

مدیر سیستم پس از معرفی خودش به دستگاه ، می تواند 5 نفر را بعنوان کاربر به دستگاه اضافه کند و این 5 نفر تنها قادر به فعالسازی و غیرفعالسازی دزدگیر و کنترل خروجی ها ( رله ها ) خواهند بود و اجازه ی پیکربندی های متفرقه تنها برای مدیر سیستم وجود دارد. همچنین مدیر می تواند در هر زمانی که بخواهد گزارشات فعالسازی کاربران را بوسیله پیامک دریافت نموده و در صورت نیاز دسترسی کاربر را قطع نماید.

دستگاه مجهز به خروجی جهت اتصال بلندگو و سیرن بصورت مجزا بوده و امکان تغییر محل پخش آژیر ، تغییر زمان آژیر زنی و حتی امکان سایلنت کردن کامل آژیرها برای مدیر وجود دارد.

مدیر سیستم مشخص می کند هشدارهایی نظیر پیامک زون ها ، تماس زون ها ، پیامک و تماس قطع برق شهر و سایر گزارشات سیستمی برای چه افرادی ارسال شوند.

پ

از این قسمت آپشن های سیستم قابلیت فعال و غیرفعال شدن را داشته و مدیر سیستم می تواند به دلخواه خود آنهایی که مورد نیاز هستند را فعال و در صورت لزوم غیر فعال نماید. آپشنها به شرح زیر می باشند :

- مد دینگ دانگ : با اتصال مگنت به یکی از زون ها باز شدن درب مغازه بوسیله بازر ( بوق ) اسپیکر داخلی اطلاع داده می شود.

- حالت درب بازکن : با اتصال رله 3 به قفل برقی با ریموت و اپلیکیشن می توان قفل را باز نمود.

- مد نیمه فعال : با فعالسازی این حالت 3 زون در حالت نیمه فعال وارد مدار می شوند و 3 زون دیگر تنها با فعالسازی کامل عمل خواهند کرد. بدین ترتیب می توان دزدگیر را ناحیه بندی کرده و در صورت نیاز یک ناحیه را در حالت فعال و دیگری را غیرفعال گذاشت.

- تک زنگ درب بازکن : در این حالت با برقراری تک زنگ رله مربوط به قفل درب بازکن عمل خواهد کرد و پاسخ عملکرد بوسیله پیامک برای مدیر ارسال خواهد شد.

- گزارش به مدیر : با فعالسازی این مد گزارشات فعال و غیر فعال شدن سیستم توسط کاربران ، برای مدیر سیستم ارسال می شود.

- روشنایی به همراه آژیر : در برخی مکان ها جهت بالا بردن ضریب امنیت می توان لامپ روشنایی را به خروجی دزدگیر متصل نمود تا با ورود شخص به محل لامپ نیز روشن شود. وجود این قابلیت در راستای بالابردن وضوح تصاویر ثبت شده توسط دوربین های مداربسته موثر بوده و عملکرد بازدارنده نیز خواهد داشت.

- ارسال شارژ اتوماتیک : در این قسمت می توان مشخص نمود هر چند وقت یک بار اعتبار ریالی سیم کارت برای مدیر سیستم ارسال شود تا در صورت نیاز سیم کارت را شارژ نماید. بعنوان مثال می شود مشخص کرد هر 10 روز یک بار میزان اعتبار بصورت خودکار پیامک شود.

دزدگیر فوق مجهز به 3 عدد رله خروجی 10 آمپری بمنظور کنترل از راه دور لوازم برقی بوده و می توان تجهیزاتی نظیر روشنایی ، شیر برقی ، سیستم های گرمایش و سرمایش ، قفل برقی و سایر لوازم الکتریکی را بوسیله ی آن ها روشن و خاموش نمود. امکان نام گذاری ، تعیین مد عملکرد ( لحظه ای یا دائمی ) و حتی تعیین ساعت جهت روشن و خاموش شدن اتوماتیک وجود دارد. لازم به ذکر است که امکان اتصال رله های تعبیه شده به کنتاکتورهای صنعتی نیز وجود دارد.

قابلیت تغییر صدای پخش شده پس از تماس برای هر زون بصورت مجزا فراهم گردیده است. بدین طریق امکان ایجاد تفکیک برای زون هایی که سنسورهای حریق را پوشش می دهند وجود دارد.

امکان قرار دادن زون ها به دلخواه در 5 حالت وجود دارد. زون در هر حالت یک عملکرد منحصر بفرد خواهد داشت. حالت ها به شرح زیر می باشند :

- حالت نرمال : مناسب جهت اتصال انواع سنسورها نظیر چشمی ، مگنت ، لرزشی ، لیزری ( بیم ) و ... با عملکرد هشداری معمول

- حالت تاخیری : عملکرد زون با تاخیر چند ثانیه ای انجام خواهد شد. ( جهت حذف خطا در موارد خاص )

- دینگ دانگ : مناسب جهت اتصال مگنت بمنظور اطلاع رسانی ورود شخص با صدا ( بدون آژیر و پیامک )

- بیست و چهار ساعته : زون همیشه در حالت فعال قرار دارد و با غیرفعال شدن دزدگیر عملکرد زون متوقف نخواهد شد.

- غیرفعال : جهت غیرفعال سازی کامل یک زون خاص در صورت نیاز

از دیگر امکانات سیستم وجود ساعت سیستمی دقیق است که امکان برنامه پذیری زمانی آن را فراهم خواهد کرد. بعنوان مثال مدیر سیستم می تواند مشخص کند هر شب راس ساعت 11 و نیم دزدگیر بصور ت خودکار فعال و راس ساعت 8 صبح غیر فعال شود. این قابلیت به افرادی که فراموش می کنند دزدگیر را هنگام ورود غیرفعال و هنگام خروج فعال نمایند ، کمک خواهد نمود.

علاوه بر این که 2 عدد ریموت کنترل کد لرن درون جعبه دزدگیر قرار داده شده است ، امکان افزودن 10 ریموت به سیستم بوسیله کلید لرن وجود دارد. همچنین امکان پاک کردن ریموت و چشمی های بیسیم بوسیله ی نرم افزار ( از راه دور ) وجود دارد. بدین ترتیب مدیر سیستم می تواند در صورت نیاز دسترسی یک ریموت خاص به دزدگیر را از بین برده یا ریموت جدیدی به دزدگیر اضافه نماید.

پیشنهاد می شود جهت بررسی مفصل تر امکانات دزدگیر دفترچه و نرم افزار سیستم را از این قسمت دریافت نمایید.

دانلود نرم افزار اندروید و دفترچه دزدگیر F2

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نظرات شامل انتقادات ، پیشنهادات و سوالات شما راجع به محصولات و خدمات شرکت می باشند.
  • - نظرات شما و سایر بازدید کنندگان در این قسمت منتشر خواهند شد.
  • - ایمیل شما محفوظ مانده و منتشر نخواهد شد.