دستگاه کنترل سالن پرنده

دستگاه کنترل سالن پرنده

هوشمند سازی سالن پرندگان زینتی

پرورش پرندگان زینتی یکی از مشاغل پر سود و کم دردسر بوده ، و نسبت به سایر ماکیان نیازمند سرمایه ی بالا نیست ، چرا که با کمترین تجهیزات می توان وارد بازار رقابتی پرورش از این قبیل پرندگان شد. یکی از مهمترین مولفه ها در پرورش پرندگان زینتی کنترل دما ، رطوبت و نور محیط پرورش این پرندگان می باشد. شرایط باید به گونه ای باشد که محیط زندگی طبیعی پرنده شبیه سازی شود.

دمای مناسب دمایی است که در آن پرنده بهترین تولید را از خود نشان داده و در آسایش باشد ، بنابراین جهت بازدهی هرچه بهتر باید دمای محیط دائما تحت کنترل باشد. علاوه بر این یکی از عواملی که ارتباط نزدیکی با دمای سالن پرورش دارد رطوبت است. رطوبت مناسب ، درصدی از رطوبت است که در مجاورت آن طیور بهترین تبادلات تنفسی را انجام داده و بالاترین مقاومت را در مقابل ویروس‌ ها و باکتری‌ ها از خود نشان می دهند. گرم بودن بیش از حد سالن باعث کاهش مصرف دان شده و در نتیجه رشد و یکنواختی گله کاهش می یابد و تعداد تلفات به علت نقص در سیستم قلبی عروقی جوجه ها افزایش می یابد. از طرفی قرارگیری جوجه ها در معرض سرما در روزهای ابتدایی پرورش موجب افزایش تلفات ، استرس ، کاهش آب بدن و سرعت رشد کند و عارضه آسیت می شود.

کاسکو وحشی | آریا طیور | تولید و پخش تخم نطفه دار و دستگاه های جوجه کشی

جهت کنترل لحظه به لحظه و دقیق دما ، رطوبت و نور سالن ، وجود یک سیستم هوشمند منطق پذیر ، می تواند بهترین راه حل باشد. بخصوص سیستمی که وقتی شما در سالن حضور ندارید ، وضعیت سالن را به اطلاع شما برساند !

سیستم هوشمند کنترل دما و رطوبت سالن پرورش پرندگان زینتی

>> مشاهده مشخصات فنی و سفارش محصول

دستگاه فوق یک سیستم هوشمند دارای 6 خروجی جهت اتصال به رطوبت ساز ، هیتر ، فن ، کولر ، روشنایی و سایر تجهیزات الکتریکی سالن می باشد. دستگاه قادر است توسط سنسور دیجیتالی دقیق خود دما و رطوبت سالن را با دقت بالا اندازه گیری کرده و مطابق دما و رطوبتی که شما برای آن تنظیم نموده اید ، برای کنترل این تجهیزات اقدام کند. دستگاه فوق با معدل گیری پیوسته از دما و رطوبت سالن شما رفتار خروجی ها را تنظیم و کنترل می کند. علاوه بر این دستگاه دارای درگاه سیم کارت و یک ماژول ارتباطی برای برقراری ارتباط از فاصله دور می باشد. پرورش دهنده می تواند در هرکجای کشور باشد بواسطه ی SMS و نرم افزار اندروید با دستگاه ارتباط برقرار نموده و علاوه بر مشاهده ی دما و رطوبت سالن خود بر روی تلفن همراه ، از کارکرد تجهیزات متصل به دستگاه نیز اطلاع پیدا کند.

DIY SMS/E-Mail temperature alarm for your Android phone/tablet (SmartThermo  ) | Work-is-Playing

این دستگاه قادر است تغییرات غیرمجاز و خطرناک احتمالی در سالن پرورش را مانند کاهش یا افزایش شدید دما ، قطعی برق یا خاموشی احتمالی سیستم ها را بوسیله ی تماس و ارسال پیامک به پرورش دهنده مخابره کند و از تلفات احتمالی جلوگیری به عمل آورد. این ناظر منطق پذیر می تواند یک انتخاب هوشمندانه و اقتصادی در راستای یک تولید موفقیت آمیز و حرفه ای باشد.

Digital Clock

وجود ساعت داخلی با باتری ذخیره ، این امکان را برای پرورش دهنده فراهم خواهد نمود که زمان بندی روزانه و هفتگی جهت ایجاد دما و رطوبت متغییر در طول روز را انجام داده و ساعات روشن و خاموش شدن روشنایی سالن را مشخص نماید.

شرکت سازنده ی دستگاه : الکترو دلتا کنترل

WWW.TERONIX.IR

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نظرات شامل انتقادات ، پیشنهادات و سوالات شما راجع به محصولات و خدمات شرکت می باشند.
  • - نظرات شما و سایر بازدید کنندگان در این قسمت منتشر خواهند شد.
  • - ایمیل شما محفوظ مانده و منتشر نخواهد شد.