دزدگیر خوب و ارزان

دزدگیر خوب و ارزان

بررسی دزدگیر سیم کارتی ترونیکس

دزدگیرهای اماکن سیم کارتی اغلب دارای قیمت های نسبتا زیاد بوده و با هزینه های نصب و سیم کشی اغلب برای مشتری گران تمام می شوند تا جایی که متقاضی قید دزدگیر را می زند و ترجیح می دهد خودش امنیت را برقرار کند ! طبیعتا اکثر متقاضیان دزدگیر به دنبال یک دستگاه با کیفیت و در عین حال با قیمتی مناسب بوده و هر بار مجبور اند یا کیفیت را فدای قیمت کنند یا قیمت را فدای کیفیت نمایند.

گروه صنعتی الکترو دلتا کنترل با ارائه ی آپدیتی از سیستم های دو رله سیم کارتی TR24 ، یعنی همان دستگاه کنترل چاه های کشاورزی که در کیفیت و دوام دارای سابقه خوب و طولانی می باشد ، یک دستگاه جدید با قابلیت های یک دزدگیر سیم کارتی را عرضه نموده است. دزدگیر ترونیکس یک برد فشرده دو لایه با ابعاد کوچک ( 10*10*6 س ) بوده و تحت مدل TS2 معرفی و تولید می گردد.این دزدگیر با حذف موارد غیر ضروری که در دزدگیرهای سیم کارتی داخل بازار وجود دارد نظیر ضبط پیغام و تماس با پلیس ، یک سیستم کامل با امکانات مناسب ، قیمت عالی و در عین حال کیفیت مطلوب و گارانتی یک ساله به بازار عرضه می شود.

زون های کم ، چشمی های زیاد !

دزدگیر فوق دارای یک زون با قابلیت نصب تعداد بالای چشمی بصورت سری ، و یک زون 24 ساعته جهت نصب دتکتور حریق و نظیر آن می باشد. ورودی زون اول قابلیت پشتیبانی از انواع چشمی وزنی و معمولی ، مگنت و سنسور ضربه با برندهای مختلف را دارد و در صورت سری نصب نمودن سنسورهای فوق محدودیتی در تعداد چشمی متصل شده وجود نخواهد داشت.

صفحه کلید ندارد !

شاید با دقت در ظاهر دزدگیر متوجه شده باشید که این سیستم صفحه کلیدی برای تنظیم ندارد و ممکن است تصور کنید یک صفحه کلید اکسترنال برای شما قرار داده شده است ! باید بگوییم که پاسخ منفی است. تمامی تنظیمات دستگاه فوق با نرم افزار اندروید و.پیامک مطابق دفترچه ی راهنمای دستگاه بر روی دستگاه اعمال و در حافظه ی آن ذخیره می گردد.

پنج مدیر سیستم !

دستگاه فوق قابلیت پذیرش 5 نفر را بعنوان مدیر سیستم داشته و پس از وقوع حالت امنیتی با هر 5 مدیر تماس خواهد گرفت. شماره های فوق توسط رمزهای پیش فرض روی دستگاه تنظیم شده و رمزهای پیش فرض توسط مدیر دستگاه قابل تغییر می باشند که این قابلیت دستگاه فوق را غیر قابل نفوذ و غیر قابل هک می کند.

پیغام پخش نمی کند !

بله درست شنیدید! دستگاه فوق پس از برقرای تماس هیچ صدایی پخش نمی کند و پس از پاسخگویی یا عدم پاسخگویی شما ، تماس را قطع نموده و بلافاصله به نفر بعدی زنگ می زند. این دستگاه متن هشدار امنیتی را بصورت SMS برای کاربر ارسال نموده و متن SMS گویای اتفاق رخ داده شده است. اینکه چه پیامکی ارسال شود توسط مدیران دستگاه مشخص میگردد. لازم بذکر است که این حالت در عین ضعف دارای یک مزیت بالقوه است چرا که دستگاه برای پخش پیغام اتلاف وقت ننموده و بلافاصله برای برقراری تماس با نفر بعدی اقدام می کند.

رله آژیر قدرتمند !

دزدگیر فوق دارای یک رله خروجی جهت اتصال آژیر ( سیرن ) می باشد. رله فوق با توان 10 آمپری قابلیت جریان دهی به قوی ترین آژیرهای داخل بازار را داشته و تقریبا هیچ آژیری نمی تواند دستگاه را زیر سوال ببرد ! بعلاوه کاربر می تواند برای آژیر زدن زمان خاصی را بر حسب دقیقه مشخص نماید.

آنتن با کابل 3 متری !

دستگاه فوق جهت تقویت آنتن دهی دارای یک آنتن اکسترنال با طول سیم زیاد جهت سیم کشی به نقاط مختلف می باشد. از مزیت های این دستگاه می توان از سیستم اتصال خودکار به شبکه موبایل نام برد. اگر چنانچه شبکه موبایل بصورت موقت قطع گردید سیستم دزدگیر پس از وصل شدن شبکه بصورت خودکار به شبکه متصل خواهد شد و این حالت هنگی دزدگیر را تقریبا غیرممکن می سازد. لازم به ذکر است که این دستگاه تمامی سیم کارت های اپراتورهای ایران را پشتیبانی می کند.

هر چقدر میخواهید ریموت اضافه کنید !

دستگاه فوق دارای کلید لرن جهت افزودن ریموت در حافظه می باشد. این کلید درون قاب دستگاه قرار داده شده است و کاربر می تواند تا 50 عدد ریموت کنترل را روی دستگاه ذخیره نماید.

لوازم برقی را کنترل کنید !

دستگاه فوق دارای خروجی برای کنترل لوازم برقی با SMS و نرم افزار اندروید می باشد. در مدل TS2 تعداد خروجی ها 2 عدد و در مدل های دیگر تا 16 خروجی برای کاربر وجود دارد. کاربر می تواند علاوه بر دزدگیر سیم کارتی یک سیستم کنترل از راه دور برای کنترل لوازم برقی نظیر روشنایی ، درب برقی ، کرکره برقی ، شیر برقی ، پمپ ، فن ، هیتر ، کولر و ... در یک دستگاه واحد داشته باشد.

مصرف برق پایین !

سیستم فوق جریان مصرفی کمتری نسبت به دزدگیرهای داخل بازار داشته و می تواند با باطری های دارای ظرفیت کم در مدت طولانی تری کار کند. از مزیت های این دستگاه می توان به امکان اعلام قطع و وصل شدن برق با SMS و تماس فوری اشاره نمود.

نرم افزار اندروید رایگان !

دستگاه فوق دارای یک نرم افزار اندروید فارسی بصورت رایگان می باشد و کاربر می تواند با نشانه های قفل باز و بسته روی نرم افزار از فاصله صدها کیلومتر دزدگیر را کنترل نموده و از وضعیت فعال یا غیرفعال بودن سیستم مطلع شود. نقطه قوت این نرم افزار امکان اضافه نمودن چند دزدگیر در محل های مختلف بر روی یک نرم افزار می باشد.

قیمت مناسب و گارانتی یک ساله !

دزدگیر فوق نسبت به نمونه های داخل بازار دارای قیمت پایین تری می باشد و علت این کاهش قیمت ساده تر بودن مکانیزم دزدگیر بوده و به هیچ عنوان دال بر کیفیت پایین تولید نمی باشد. برد دزدگیر فوق با قطعات درجه یک و توسط دستگاه های مکانیزه مونتاژ و 2 بار تحت تست و بازرسی قرار می گیرد. گروه صنعتی الکترو دلتا کنترل برای محصول فوق 1 سال گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش در نظر گرفته است. بوسیله ی این دزدگیر مشتری می تواند در عین پرداخت هزینه کمتر یک دزدگیر سیم کارتی با امکانات اساسی آن نظیر برقرای تماس ، ارسال هشدار و فعالسازی آژیر ، نرم افزار اندروید ، باطری بکاپ و ریموت کنترل را داشته باشد.

 

شما می توانید مشخصات فنی و کاتالوگ دزدگیر سیم کارتی ترونیکس را در وب سایت گروه صنعتی الکترو دلتا کنترل مشاهده فرمایید :

WWW.TERONIX.IR

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نظرات شامل انتقادات ، پیشنهادات و سوالات شما راجع به محصولات و خدمات شرکت می باشند.
  • - نظرات شما و سایر بازدید کنندگان در این قسمت منتشر خواهند شد.
  • - ایمیل شما محفوظ مانده و منتشر نخواهد شد.