کنترل کرکره و دزدگیر در یک دستگاه

کنترل کرکره و دزدگیر در یک دستگاه

مرکز کنترل کرکره و دزدگیر سیم کارتی

امروزه بیشتر از هر زمان دیگری با تعویض و تغییر کرکره های سنتی به کرکره های برقی و فراگیر شدن این تجهیز مواجه می شویم. اگر هر چند وقت یک بار به بازار محل زندگی خود سر بزنیم خواهیم دید که کرکره ی تمامی مغازه ها در حال تغییر به کرکره برقی بوده و کرکره های سنتی به تدریج در حال تبدیل شدن به یک نوستالژی هستند.

صنعت کرکره برقی تنها برای افرادی که در این صنف فعال هستند منبع درآمد نیست و سایر فعالان صنعت برق نیز می توانند به این صنعت نفوذ کنند. سیستم هوشمند یا مرکز کنترل کرکره برقی یک تجهیز پر کاربرد جهت اتصال به کرکره های برقی و کنترل این کرکره ها از راه دور می باشد. بسیاری از مغازه داران و کاسبان مایل اند بتوانند کرکره خود را علاوه بر ریموت با تلفن همراه نیز کنترل کنند و مواردی که از محل کار خود فاصله زیادی دارند اقدام به باز یا بسته نمودن کرکره نمایند. این کار بوسیله ی دستگاه چند کاره ی سیم کارتی SM4 قابل انجام است. دستگاه فوق امکان کنترل کرکره با موبایل و ریموت و حفاظت از محل کار در برابر حریق و سرقت را با هم انجام می دهد.

دزدگیر و کنترلر کرکره هر دو در یک قاب !

دستگاه SM4 علاوه بر این که می تواند به موتور کرکره دستور بالا و پایین شدن را با SMS و نرم افزار اندروید ارسال کند ، قادر است نقش یک دزدگیر سیم کارتی را نیز ایفا کند. بدینصورت که می تواند با نصب چشمی و مگنت وقوع سرقت را به مالک یا مالکان با ارسال پیامک و برقراری تماس فوری اطلاع دهد. دستگاه امکان ارسال تماس به 5 شماره همراه را دارد. علاوه بر این یک رله خروجی با توان 10 آمپر برای اتصال آژیر به دستگاه قرار داده شده است. این مزیت می تواند کاربر را از پرداخت هزینه برای دزدگیر سیم کارتی آسوده کند. همچنین امکان اتصال دزدگیر های قدیمی به دستگاه برای برقراری تماسهای هشدار وجود دارد.

ریموت کنترل برای دو عملیات !

دستگاه فوق امکان اضافه نمودن 20 ریموت ( لرن ) را داشته و توسط کلید مخفی لرن ریموت ها به دستگاه شناسانده می شوند. ریموت کنترل دستگاه دارای 4 کلید به منظور باز کردن کرکره ، بستن کرکره ، فعال سازی دزدگیر و غیرفعال سازی دزدگیر می باشد.

اعلام کننده حریق !

دستگاه دارای یک زون جهت اتصال دتکتورهای حریق می باشد و در صورت فعالسازی زون علاوه بر تماس و SMS ، آژیر نیز روشن خواهد شد.

کنترلر سیم کارتی 4 رله + ریموت

دانلود راهنمای نصب دستگاه

رله کنترل لوازم برقی !

دستگاه دارای یک رله خروجی جهت کنترل لوازم برقی با SMS و نرم افزار اندروید می شود. بوسیله ی این خروجی می توان روشنایی ، هیتر ، کولر و از این قبیل لوازم برقی را با موبایل از فاصله دور روشن و خاموش نمود.

تغییر زمان پالس !

جهت کنترل کرکره ها ، جک ها و درب های برقی بوسیله ی این سیستم امکان ویرایش و تعیین زمان برحسب ثانیه و دهم ثانیه برای وصل بودن خروجی ها وجود دارد.

سفارش خرید دستگاه

دستگاه فوق توسط گروه صنعتی الکترو دلتا کنترل مونتاژ و بهره برداری گردیده است. نصب این تجهیز با توجه به آموزش های ارائه شده توسط این شرکت توسط تمامی برقکاران قابل انجام بوده و نیاز به تخصص خاصی ندارد. شما می توانید این تجهیز را با نرم افزار اندروید فارسی و یک سال ضمانت از شرکت دلتا کنترل تهیه نمایید.

وب سایت شرکت : WWW.TERONIX.IR

شماره همراه مسئول فنی : 09133392114

 

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نظرات شامل انتقادات ، پیشنهادات و سوالات شما راجع به محصولات و خدمات شرکت می باشند.
  • - نظرات شما و سایر بازدید کنندگان در این قسمت منتشر خواهند شد.
  • - ایمیل شما محفوظ مانده و منتشر نخواهد شد.