اعلام قطع شدن برق از راه دور

اعلام قطع شدن برق از راه دور

معرفی دستگاه اعلام کننده قطع برق

در برخی از مراکز صنعتی بخصوص مجموعه های پرورش طیور و آبزیان و کلیه صنایع مرتبط با پرورش دام و حتی گلخانه ها ، قطعی برق و خطای یک ژنراتور برق می تواند در عرض مدت کوتاهی خساراتی جبران ناپذیر روی دست صاحبان این قبیل مجموعه ها بگذارد. کمبود اکسیژن در استخرها یا افت دمای یک سالن مرغداری یا گلخانه گاهی در طول یک زمان کوتاه می تواند ضربه های مهلکی را به این صنایع وارد نموده و  جبران خسارت را برای دارندگان دشوار کند. اغلب این حوادث با نصب تجهیزات هشدار دهنده ی مناسب قابل پیشگیری است.

در مواردی نیز اعلام بی برق شدن یک مرکز صنعتی دال بر سرقت کابل یا حتی ترانس می باشد. در چنین مواردی نیز این سیستم ها می توانند از بروز سرقت تجهیزات گران قیمت جلوگیری بعمل آورند.

سیستم پیامکی هشدار دهنده قطعی برق

این سیستم یک تجهیز صنعتی جهت اعلام سریع قطع شدن برق می باشد. دستگاه دارای تعدادی ورودی جهت اتصال برق ( تک فاز یا سه فاز ) می باشد و به محض قطع شدن ورودی برق یا قطع شدن یکی از فازهای شبکه سه فاز ، پردازنده ی دستگاه عدم وجود ولتاژ را تشخیص داده و اطلاع رسانی فوری انجام خواهد داد.

>> مشاهده مشخصات فنی و سفارش محصول

این سیستم دارای درگاه ورودی سیم کارت بوده و ارتباط دستگاه با مدیران مجموعه بوسیله ی SMS یا تماس تلفنی انجام می گردد. بنابراین این ارتباط محدودیت فاصله نداشته و مدیران یا نگهبانان در هر نقطه ای که باشند بلافاصله با پیامک و تماس تلفنی از وقوع حادثه مطلع خواهند شد. دستگاه فوق دارای باتری 2 آمپر ساعت با ظرفیت شارژ بالا و مدار کنترل جریان شارژ باتری برای افزایش عمر باتری می باشد. بدین ترتیب دستگاه پس از قطع برق تا چند ساعت می تواند به عملکرد خود ادامه داده و حتی یک آژیر را نیز برای مدتی فعال نماید.

سیستم فوق دارای حافظه جهت ثبت 5 شماره موبایل بوده و پس از قطع شدن برق با شماره های ثبت شده در حافظه تماس خواهد گرفت. دستگاه فوق دارای سیستم خودکار جهت اتصال به شبکه می باشد بدین معنی که پس از قطع یا وصل احتمالی خطوط موبایل بلافاصله بصورت خودکار شبکه را مجددا پیدا خواهد نمود. علاوه بر این سیستم فوق دارای رله خروجی جهت کنترل لوازم برقی از راه دور و رله سیرن یا خروجی جهت اتصال به آژیر می باشد.

موارد استفاده : مراکز پرورش ماهی ، مراکز پرورش طیور ، دستگاه های جوجه کشی ، اتاق های سرور و فارم ماینر ، سیستم های آبیاری و موتورخانه ها ، سردخانه و یخچال های صنعتی ، گلخانه ها ، محافظت از ترانس های گران قیمت برقی و کابل های برق .

سفارش خرید دستگاه

دستگاه فوق توسط گروه صنعتی الکترو دلتا کنترل مونتاژ و بهره برداری گردیده است. نصب این تجهیز با توجه به آموزش های ارائه شده توسط این شرکت توسط تمامی برقکاران قابل انجام بوده و نیاز به تخصص خاصی ندارد. شما می توانید این تجهیز را با یک سال ضمانت از شرکت دلتا کنترل تهیه نمایید.

وب سایت شرکت : WWW.TERONIX.IR

شماره همراه مسئول فنی : 09133392114

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نظرات شامل انتقادات ، پیشنهادات و سوالات شما راجع به محصولات و خدمات شرکت می باشند.
  • - نظرات شما و سایر بازدید کنندگان در این قسمت منتشر خواهند شد.
  • - ایمیل شما محفوظ مانده و منتشر نخواهد شد.