ساعت فرمان هوشمند

ساعت فرمان هوشمند

کنترل از راه دور پیامکی مجهز به ساعت فرمان هفتگی

گاهی لازم است یک تجهیز برقی خاص بصورت برنامه ریزی شده و در ساعات و ایام مشخصی بصورت خودکار روشن یا خاموش شود. بعنوان مثال تهویه یک سالن هر روز راس ساعت 8 عصر روشن و 10 عصر خاموش شود ، یا یک پمپ آبیاری در روزهای فرد هفته یک ساعت کار کند و آبیاری یک زمین کشاورزی را انجام دهد. این عملیات توسط دستگاهی موسوم به " ساعت فرمان " انجام می گردد. ساعت فرمان راس یک ساعت مشخص خروجی خود را وصل و راس ساعت دیگری ، خروجی را قطع خواهد کرد. این خروجی می تواند مستقیما به یک وسیله برقی وصل باشد یا بواسطه کنتاکتور با یک تجهیز صنعتی مانند الکتروموتور در ارتباط باشد.

ساعت فرمان آنالوگ - مثلث زرد

ساعت فرمان آنالوگ : دارای یک خروجی پریز یا رله برای متصل کردن تجهیز برقی ، یک پیچ تنظیم دستی یا چند دندانه جهت تعیین ساعات روشن یا خاموش بودن می باشد و معمولا بصورت روزانه عمل می کند و تنظیم هفتگی ندارد.

مشخصات، قیمت و خرید ساعت فرمان شيوا امواج مدل STB - 50P20 | دیجی‌کالا

ساعت فرمان دیجیتال : با توسعه صنعت برق و جایگزین شدن تجهیزات دیجیتال و منطق پذیر با مدلهای آنالوگ ، اندک اندک تجهیزات آنالوگ مانند تایمرها ، آمپرمترها و ... جای خود را به رله های دیجیتال دادند. ساعت فرمان دیجیتال بر خلاف نمونه آنالوگ امکان برنامه ریزی هفتگی و ماهیانه و تعیین ایام خاص جهت روشن یا خاموش کردن خروجی را در اختیار کاربر قرار می دهد و مقداری دست وی را برای برنامه ریزی بازتر خواهند نمود. با این حال محدودیت هایی در تعداد خروجی ، تعداد برنامه های وارد شده و دشواری تنظیم برای کاربران عادی وجود دارد که این مشکلات در ساعت فرمان هوشمند بطور کامل حل شده است.

ساعت فرمان هوشمند مدل : Teronix Z4

ساعت فرمان هوشمند : این تجهیز از امکانات گسترده تری نسبت به نمونه آنالوگ و دیجیتال برخوردار است. ساعت فرمان سیم کارتی Z4 مجهز به 4 خروجی و 16 حافظه ی تعیین ساعت می باشد که کاربر می تواند با گوشی موبایل و از راه دور ، بدون نیاز به دسترسی فیزیکی ، به راحتی برای خروجی ها ساعت و روز هفته را مشخص نموده و در صورت نیاز برنامه را تغییر دهد. سیستم مجهز به اپلیکیشن اندروید فارسی جهت پیکربندی ساعت می باشد و کاربران مبتدی نیز می توانند با تلفن همراه برنامه ریزی دستگاه را انجام دهند. مزیت بالقوه ی دستگاه داشتن چند خروجی مجزا جهت کنترل چند تجهیز الکتریکی می باشد که این امکان در اکثر نمونه های دیجیتال و آنالوگ وجود ندارد و گاها تکنسین برق را وادار به استفاده از چند رله ساعت فرمان یا صرف هزینه ی بالا جهت خرید پی ال سی می کند !

https://imgurl.ir/uploads/z4937_cm-clock.jpg

محیط کاربری نرم افزار دستگاه ( قسمت ساعت فرمان )

علاوه بر امکان برنامه ریزی زمانی ، سیستم فوق این امکان را برای کاربر فراهم می کند که از راه دور و بدون محدودیت در فاصله خروجی های دستگاه را در صورت نیاز روشن یا خاموش کند و حتی دمای محیط را تحت کنترل قرار دهد. این ارتباط بدون نیاز به اینترنت و تحت بستر پیام کوتاه انجام می گیرد.

پنل اصلی نرم افزار دستگاه

سایر امکانات سیستم هوشمند ترونیکس

• امکان ارسال گزارشات قطع و وصل

• امکان ارسال هشدار قطع برق

• قابل استفاده از مد دزدگیر سیم کارتی با اتصال چشمی

• امکان کنترل خروجی ها بصورت دستی

• امکان کنترل خروجی ها مطابق زمان

• امکان کنترل خروجی ها مطابق دما در صورت اتصال سنسور

• امکان اتصال سنسورهای حریق به ورودی ها

• امکان اتصال رله های خروجی به کنتاکتور

• قاب صنعتی بهینه با قابلیت جایگذاری بر روی ریل

 

مشاهده کاتالوگ دستگاه

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نظرات شامل انتقادات ، پیشنهادات و سوالات شما راجع به محصولات و خدمات شرکت می باشند.
  • - نظرات شما و سایر بازدید کنندگان در این قسمت منتشر خواهند شد.
  • - ایمیل شما محفوظ مانده و منتشر نخواهد شد.