مدار فرمان کنترل چاه با SMS

مدار فرمان کنترل چاه با SMS

نحوه نصب کنترل پیامکی در تابلو چاه کشاورزی

بوسیله ی دستگاه های رله سیم کارتی امکان کنترل انواع تابلوهای برق مانند تابلوهای موتورهای چاه کشاورزی و سایر الکتروموتورهای صنعتی ، تابلوهای روشنایی ، مشعل ، المنت و ... با هر توان و قدرتی از فاصله ی صدها کیلومتر فراهم خواهد شد. ترمینال های دستگاه فوق جدا از مدار قدرت ، به فرمان تابلوهای برق یا بوبین کنتاکتور و رله شیشه ای متصل می گردند. رله های داخلی این دستگاه توان جریان دهی به انواع کنتاکتورهای صنعتی را دارند. بدین صورت براحتی و با اطمینان می توان تابلوهای برق مختلف از جمله تابلوهای تک ضرب و ستاره مثلث موتوری و سایر تابلوهای برق کنتاکتوری و حتی سیستم های پی ال سی را کنترل نمود.

 

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

اکثر تابلوهای تک ضرب و ستاره مثلث بوسیله شستی های دوبل یا استوپ استارت مجزا کنترل می شوند. این شستی ها از دو قسمت جدا شامل استارت (نرمال باز) و استوپ (نرمال بسته) تشکیل می شوند. ممکن است شستی ها از هم جدا یا بهم چسبیده باشند که این حالت در دستورالعمل نصب هیچ تفاوتی ایجاد نخواهد کرد. لازم است بدانید که برای اتصال دستگاه رله سیمکارتی به تابلوبرق نیازی به برهم زدن یا تغییر در مدار فرمان نمی باشد و نصب دستگاه با چند اتصال جزئی در زمان کوتاهی انجام خواهد شد.

** چنانچه تابلوی برق از قبل ساخته شده است مطابق این دستور عمل کنید. همچنین در صورتی که می خواهید یک تابلوی جدید پیاده کنید ابتدا فرمان تابلو را طبق روال معمول با شستی استوپ استارت اجرا نموده و در پایان کار می توانید ترمینال های دستگاه سیمکارتی را بدان متصل نمایید. بنابراین نیازی نیست الزاما مدار تابلو از ابتدا با این دستور پیاده گردد.

پس از بستن مدار و پس از مشخص نمودن خود بعنوان مدیر دستگاه ، جهت ارسال فرمان روشن شدن به تابلوی برق عدد 111 و جهت ارسال فرمان خاموش شدن عدد 112 برای دستگاه سیم کارتی پیامک شود. در صورت عملکرد صحیح مدار فرمان درست است.

>> مشاهده مشخصات فنی و سفارش دستگاه

شما می توانید مشخصات و قیمت دستگاه دو رله سیم کارتی ترونیکس را در وب سایت گروه صنعتی الکترو دلتا کنترل مشاهده فرمایید :

WWW.TERONIX.IR

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نظرات شامل انتقادات ، پیشنهادات و سوالات شما راجع به محصولات و خدمات شرکت می باشند.
  • - نظرات شما و سایر بازدید کنندگان در این قسمت منتشر خواهند شد.
  • - ایمیل شما محفوظ مانده و منتشر نخواهد شد.